Morgenseminar om konsumentmarkedsføring i 2018! (7. februar 2018)

09:00-11:00, 7 februar 2018
2018-02-07 09:00 2018-02-07 11:00 Europe/Oslo Morgenseminar om Konsumentmarkedsføring Karenslyst Allé 2, Oslo (1. etasje) Prognosesenteret jac@prognosesenteret.no false YYYY-MM-DD
Hvordan ser verden ut for bolig- og byggevarekonsumenten i 2018? Bli med på dette miniseminaret hvor vi studerer noen av forutsetningene for den gode markedsføringstrategien i 2018.
Meld deg på her! (Kostnandsfritt)
Av: Janne Arnet Clausen Publisert:

Forventningene har aldri vært høyere: markedsjefer skal forvalte merkevaren i alle stadier av kundereisen, i alle kanaler og på flere og flere plattformer. Du skal sørge for verdifulle interaksjoner mellom selskapets merkevare og konsumenten, for begge parter. Du må kjenne konsumenten.
Noen av spørsmålene som berøres vil være:

  • Hvilken økonomisk virkelighet tilbyr året?
  • Hvorfor pusser vi opp? Fordi vi må eller fordi vi kan?
  • Hvordan handler vi byggevarer?
  • Prising og kampanjer – hva opplever konsumenten?
  • Hva med ecommerce?
  • Hvem og hvor er kunden?

Foredragsholdere:

Erik Horgmo: Markedsanalytiker

Hårek Jørgensen: Byggevareanalytiker

Nejra Macic: Makroøkonom

Christian Mjønes: Innovasjon- og strategisjef

 

Tidspunkt: 7. februar, 09:00-11:00

Sted: Karenslyst Allé 2, Oslo (1. etasje)

 

Påmelding innen 5. februar

 

Nyhetsbrev
Meld deg på vårt nyhetsbrev