Med vår nye tjeneste, Smart Tactics, restruktureres prosjektdata slik at den blir skreddersydd bedriftens nedslagsfelt når det gjelder geografi, byggtyper og virksomhetsområder.
Smart Tactics gjør det enklere å identifisere de riktige og relevante prosjektene! Vår dashboardløsning gjør det lett å hold oversikt og følge prosjektene tett, samtidig som du kan jobbe strategisk og taktisk på et overordnet nivå over tid.
Eksempler på hva tjenesten tilbyr
- Hvilke prosjekter er strategisk viktig for oss framover når det gjelder størrelse, geografi, byggtyper, horisont?
- Er vi tidlig nok inne – hvilke av prosjektene har enda ikke tilsatt arkitekt/rådgivere?
- Er det andre byggtyper eller geografisk nedslagsfelt som bør vurderes basert på utviklingen i prosjektbasen?
- Hvilke aktører har aktuelle oppdragsgivere tidligere arbeidet mest med og hvordan fordeles dette mellom dine konkurrenter?
- Hvem er våre største konkurrenter og hvilke prosjekter har de deltatt i?
- Hva er egen og andres markedsandel?
- Hvem samarbeider med hvem på prosjekter og hvor tett er relasjonene?
- Har oppdragsgiver noen faste leverandører som gjør det lite sannsynlig at din bedrift vinner oppdraget?
Del: