Det har vært et intensivt år i Prognosesenteret. Ved siden av å holde den daglige driften i gang har vi jobbet med å utvikle ny logo, ny grafisk profil, samt nye hjemmesider og ny kunde-web. Selv om prosessen til tider har vært krevende er det med stolthet at Prognosesenteret i dag kan lansere ny profil, logo, hjemmeside og kundeside.
Vi i Prognosesenteret er naturligvis svært opptatt av at analysene vi leverer er nyttige for våre kunder. I en tid der markedsforhold og teknologi forandrer seg hurtig, er vi opptatt av å følge med og helst ligge i front, evnen til fornying er viktig for oss. Nøyaktighet er viktig når man har en forretningsmessig problemstilling som skal besvares. Det kan gå på hvor stort et markedssegment er, hvor vi skal bygge leiligheter eller hvem og hvor kjøperne bor i dag. Markedsanalyser og – prognoser er ikke nødvendigvis en desimalidrett, men gjennom våre kjerneverdier «kvalitet, kompetanse og samarbeid» jobber vi hele tiden for et best mulig presisjonsnivå, i alt vi gjør og leverer. Med vår nye profil ønsker vi å kommunisere noe av den treffsikkerheten vi hele tiden jobber for å etterleve. Presisjon er et av elementene vi ønsker å formidle i vår nye logo.
Den viktigste årsaken til at vi lanserer ny hjemmeside og kundeside er tilgjengelighet. Vi ønsker å være så tilgjengelig som mulig for våre kunder. Det er derfor viktig med en hjemmeside der man finner det man leter etter, uansett hvor man befinner seg og om man er på mobil eller pc. Brukervennlighet er naturligvis også svært viktig, og vi håper at du som kunde finner våre nye nettsider intuitive og lette og orientere seg i. Vi har forsøkt å lage en løsning som i enda større grad er tilpasset den enkelte kunde. Vi håper derfor at det nå er enda lettere å finne dine analyser, rapporter, tilpassede nyheter, mm.
Vi er veldig fornøyde med hva vi har fått til og håper alle som bruker kundesidene blir like begeistrede!
Vår nye hjemmeside går du til her: www.prognosesenteret.no